Ik ben mijn tickets kwijt, of ik heb ze niet ontvangen...

Via je persoonlijke account is het mogelijk om bestellingen opnieuw te downloaden via het menu-item "Mijn Tickets". 

Ga naar https://[organisatie].stager.nl/web/users/tickets en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord of via de Facebook login.

(Vervang wel even [organisatie] door de naam van de organisatie die de tickets verkoopt ;-)

Vervolgens kom je op de "Mijn Tickets" pagina waarop je alle bestellingen kunt downloaden.

Ticket download via Mijn Tickets

Ik haat mijn printer of ik heb er geen...

Super vervelend dat er problemen zijn met het uitprinten van tickets. Helaas kunnen we dit probleem niet echt verhelpen. Meestal ligt het aan de instellingen van uw computer of printer, en die kunnen wij niet besturen vanuit hier ;-(


Hopelijk kun je de tickets met een andere computer of printer wel printen. Je kunt ook contact opnemen met de organisator van het evenement om te vragen of het mogelijk is om de tickets van een mobiele telefoon te scannen. Dan kun je de tickets op je telefoon mee nemen naar het evenement.


Scan-foto-Museumnacht.jpg

Kan mijn ticket ook gescand worden vanaf mijn mobiele telefoon?

Of je tickets ook van een mobieltje gescand kunnen worden is afhankelijk van de scanner die de organisator in gebruik heeft. Wij adviseren alle Stager organisatoren om een scanner te kopen die ook barcodes van mobiele telefoons scant. Van papier scannen gaat makkelijker maar is weer slechter voor het milieu...

Hoewel het super onhandig is kan het nummer van de barcode ook handmatig worden ingevoerd door de desbetreffende organisatie.


Bubbles

Ik heb tickets gekocht voor een event en kan helaas niet...

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een ticket koopt, en dat er iets gebeurt waardoor je toch niet naar het evenement kunt waar je je op verheugd hebt. Balen ;-(

Helaas kunnen we tickets niet voor je annuleren en geld terug storten. Stager is enkel een tussenpersoon die de aanschaf van tickets mogelijk maakt. Voor vragen over geld teruggave of het omruilen van tickets moeten we je verwijzen naar de organisator van het evenement.

Ik heb een praktische vraag over het evenement, bij wie moet ik zijn?

We krijgen regelmatig vragen over het programma, aanvangstijden, de locatie en of die locatie rolstoel toegankelijk is, over parkeermogelijkheden, enz. enz. en dan vinden we het mega vervelend dat we je van het kastje naar de muur moeten sturen. De muur is in dit geval de organisator van het evenement, die wel antwoord kan geven op al je antwoorden. 

Meestal vermelden organisatoren hun contactgegevens op het ticket of op hun website of Facebook pagina. Wij mogen geen contact gegevens van organisatoren verstrekken. 

Jeffrey-Vonk-Private.png

Mijn vraag is niet beantwoord of ik heb nog een tip!

Neem contact met ons op!