Je eigen virtuele backstage..

Excel is een geweldig programma. Google Drive en Dropbox bieden allerlei gemakken. En er zijn prachtige systemen om kaartjes te verkopen, mailings te sturen, personeel in te roosteren en wat al niet meer. Het is alleen vervelend en onoverzichtelijk wanneer iedereen steeds in zijn eigen systeempje zit te werken. Stager brengt alle informatie over je events samen in één interface, waarin je met je team samenwerkt. Altijd beschikbaar en up to date.

productionsheet3.0.png

Één keer invoeren, voor altijd hergebruiken.

Het draaien van producties is op een bepaalde manier toch routinewerk. De lol zit ‘m in de mensen met wie en voor wie je werkt. En de kersen op de taart zijn de speciale projecten waardoor je extra uitgedaagd wordt. Door slimme automatisering, zorgt Stager ervoor dat de dagelijkse rompslomp geminimaliseerd wordt. Zo komt er tijd en energie vrij en kun je je focussen op wat echt belangrijk is.

Rock ‘n’ roll software met een drag ‘n’ drop planboard.

Samen met producenten en technici uit het veld werken we aan een nieuwe versie van de productieplanner, een interactief plan board waarbij je evenementen en activiteiten op een tijdlijn kunt aanmaken en verslepen. Zo visualiseren we al tijdens de voorbereidingen het evenement en alles wat daarbij komt kijken. En we houden op de avond zelf complexe producties overzichtelijk.

Dragndropplanner.png
Bubbles
availability_phone.png

Personeelsplanning op basis van beschikbaarheid.

Evenementen organiseren is mensenwerk. En of je nu met een vaste club mensen een vlakkevloertheater runt, of dat je een grootschalig festival met honderden vrijwilligers aan het voorbereiden bent, Stager bespaart je enorm veel tijd tijdens het roosteren. Door de flexibele opzet bepaal jij als planner hoeveel vrijheid je crew krijgt bij het aangeven van voorkeuren en het nemen van diensten.

Probeer het zelf uit!

Start een gratis Trial