De evenementensector is hard getroffen door de coronacrisis. Sommige organisatoren zullen de klap misschien niet te boven komen. Kaartkopers kunnen de organisatoren in deze moeilijke tijd ondersteunen door het aankoopbedrag niet of gedeeltelijk terug te vragen. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat we na corona weer kunnen feesten en genieten.
Stager heeft de Refund or Donate tool ontwikkeld. Wanneer een evenement verplaatst of afgelast is, moet de organisator eerst instellen dat voor tickets van dit evenement om terugbetaling gevraagd kan worden. Vervolgens kun jij als kaartkoper via onderstaande link naar de Refund or Donate tool om de barcode van je ticket in te voeren.
Wanneer je een geldig ticket via Stager hebt gekocht voor een evenement, waarvoor tickets ge-refund kunnen worden, dan kom je bij een formulier. In dit formulier geef je aan of je het gehele bedrag terug wilt ontvangen, een gedeelte van de ticketprijs, of misschien wil je wel het gehele aankoopbedrag doneren.
De organisator stelt in tot wanneer om teruggave gevraagd kan worden. Hierna moet de administratie van Stager de opdracht krijgen om de refund te verzorgen. In sommige gevallen zal de organisator nog geld overmaken op de rekening van Stager. Nadat de einddatum voor het aanvragen van je een refund is gepasseerd, duurt het alles bij elkaar een aantal weken voordat het geld op je rekening staat. .
Heb je vragen over de refund, neem contact op met de organisator van het evenement en zet ons (support@stager.nl) in de cc: van je mail.
We stimuleren onze klanten, de organisatoren van evenementen waar jij tickets voor hebt gekocht, om je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren. Mocht je vragen hebben over verplaatsingen of afgelastingen, neem dan contact op met de organisator. Je kunt een reply sturen op de ticket download email. Als je tegen problemen oploopt tijdens het aanvragen van een refund, neem contact met ons op via de chat.