Online marketing.

Het is ontzettend interessant om de klantreis van je ticketkoper in beeld te brengen. Om dit te doen, voeg je online marketingpixels toe per ticketshop. Zo kan je meten wie er in het verkoopproces blijven hangen en kan je hen opnieuw benaderen met een andere boodschap. 

Online marketing integraties
Stager Google Tag Manager

GTM container

Stager heeft een integratie met Google Tag Manager die je per ticketshop instelt. Op deze manier kun je voor je reguliere programmering en je jaarlijkse festival de resultaten omtrent conversie apart meten met Google Analytics. Met onze kant-en-klare container kom je er samen met jouw marketeer echt wel uit. ;)

Bubbles

Doelgroepen aanmaken

Je benadert je publiek in verschillende fases van het verkoopproces. Bezoekers die bijvoorbeeld iets in het winkelmandje hebben gedaan, wil je een andere advertentie laten zien dan mensen die enkel de ticketpagina hebben bezocht. Maak verschillende doelgroepen en verkoop hierdoor meer kaartjes door slimme remarketing.

Doelgroepen

Bekijk onze andere marketing features

Volgende ticketing feature

Wij gebruiken cookies

Functionele cookies zorgen ervoor dat de website correct functioneert en analytische cookies worden gebruikt om activiteit en gedrag op de website te monitoren. Marketing cookies worden ingezet om jouw interesses en voorkeuren beter te begrijpen, waardoor voor jou relevante informatie getoond kan worden tijdens het browsen.